vineri, 6 septembrie 2013

Sunt îndrăgostit de o femeie


Nu ştiu cine este nu ştiu de când a început
dar ştiu că o văd în fiece femeie frumoasă
care n-ar refuza să i se mărturisească adevărul  
Iar adevărul e că n-am găsit pân-acum o fată care
s-accepte că nu va putea fi unica floricică pe care
am s-o miros   
că va veni o vreme când ploaia vârstei ne va spăla
cu totul şi pământul de sub picioarele noastre
se va mişca ameţitor de tentant
că progeniturile zămislite nu vor fi o problemă
de netrecut
cum trecem peste amintiri vom trece şi peste ele
că suntem liberi să ne respectăm
viaţa nu se va sfârşi în acel punct
că ceea ce ne interesează este cine va fi primul fericit
câştigător al premiului cel mare
fiindcă restul curge de la sine
că timpul e urletul unui lup singuratic
ce vrea puţină cărniţă
că viaţa-i prea scurtă pentru a spune NU  
că energia vieţii se găseşte-n sânge domniţă
şi tu nu vrei să donezi
și mă privești cum sfâşii soarele îl mestec bine
şi-l scuip în cană pentru a fi bun de tras în seringă

Bagă de seamă că vântul nu bate de două ori
în aceeaşi direcţie
chiar dacă girueta stă nemişcată cu orele
şi că n-are importanţă dac-accepţi sau nu   
o aşa declaraţie de sinceră iubire n-am mai rostit
că n-am găsit cui să i-o spun
că n-am avut pe altcineva
că te iubesc
dar asta n-are a face cu ceea ce crezi tu că-i dragostea
că-s mulţi viruşi în aerul nostru de toamnă
şi că deşi n-am obosit să-ţi tot vorbesc
ad tuum tribunal appello!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu