miercuri, 2 octombrie 2013

Perfuzie


Patul se mişcă somiera de fier începe să scârţâie
O burtă de carouri metalice dospește-n josul saltelei
Nu ştiu pe care parte să mai stau; să plec nu pot
Un furtunaş transparent îmi intră în membrul stâng
undeva la finele antebraţului

Picură ceva dintr-o pungă cu inscripţii roşii
pic-pic! găurindu-mi pielea ca limba unei aspide
ce nu se rușinează să mă muşte  

O voce mă-ntreabă dacă mă doare
Îmi zice să încerc să stau pe-o parte

„Mă doare” îi răspund și-mi amintesc
de duşmani
iertându-i pe cei mai mulţi dintre ei

Visele se năruie când durerea creşte
Doctorul mi-a spus că trece
Așadar îmi adun tot mai multă energie pozitivă
în frigiderul meu Fram

Câte nume atâtea feţe. Toate suferinde  
Dacă doctorul a zis nu cred că ar avea de ce să le mintă

Ploaia ce cade sunt lacrimile şcolarilor din septembrie  
Îi văd fugind evadând prin pieţe şi malluri
şi asta mi-e de-ajuns pentru a crede

Dacă doctorul a spus că va trece...
Ce motive ar avea ca să-mi ascundă adevărul? 

Toamna a venit ploaia nu se mai opreşte
vântul suflă prin caloriferele oxidate  
iar eu îmi vărs necredinţa în ploscă


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu