duminică, 12 mai 2013

Iluzie


Dacă voi săruta un fluture
ce trist ar trebui să fiu
întrucât eu un raționalist ud șansa lui
de a putea zbura
Iar camarazii lui de veselie
vor pluti în aer pe lângă el continuându-și
periplul jovial în așteptarea graniței
Vor privi-nspre el cu ciudă fiindc-a fost
sărutat de un om și se vor bucura
de libertatea de care doar ei mai au parte
Iată sărutul de prost gust!
Culorile rămase vor contribui oare
la gamele trupului meu?
Buzele mele îți vor părea mai comunicative?
Eu vreau să te sărut dar tu ignori
chemarea mea de om-fluture
așa cum le-ai ignorat și pe celelalte:
cea de om-floare de om-ploaie
cea de om-soare
Și nu mi-a reușit. Cu tine este diferit
Zi-mi ce-ți place dar zi-mi odată
ca să știu cum să-ți captez atenția!
Ești un înger?
Atunci mă voi ruga
Însă ei nu au gen
Cine ești?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu