duminică, 12 mai 2013

Nu m-ai-nţeles de la-nceput


Eu nu beau de durere eu beau de suferinţă
Şi nu aşa... la-ntâmplare ca beţivii antrenaţi
de sub blocul nostru. Nu Țuți
Eu beau din pasiunea ancestrală pentru vânătoarea
pe timp de noapte
Dac-ai şti cât de lungă n-ai mai întreba
Cât şapte nopţi de somn de ăla de-a’ tău
cu faţa vopsită-n alb de spumă de şampanie
şi cu castraveciori tăiaţi pe orbite

Şapte nopţi de luptă cu urşii şi lupii de prin tot locul
Că-n tot locul sunt animale de pradă cu suflet mare
care vor şi ele să bea de suferinţă

Ș-apăi cine le-nţelege mai bine decât pălinca

Na cumetre! Să-ţi mai treacă supărarea
Spală-ţi faţa! Nu te arăta că posteşti
Unge-ţi părul cu palmele tale transpirate
Căci şi eu sufăr... Nici nu mai am în ce să-mi înec
tristeţea
Vai ş-amar Ţuţi! Tu te gândești?!...

Așa din senin
Că şi ei sunt suflete mari şi-i păcat de Dumnezeu
şi toţi cu datorii

T u   t e   g â n d e ş t i?!...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu