marți, 23 iulie 2013

Paveseiană cu nesomn


Nu mai pot. Simt că nu mai pot
Neajunsurile m-au ajuns şi presimt că peste
câteva minute               voi plesni de durere
Mi-e mintea plină de scurgeri.   Mi-e somn
Nădejdea-mi slăbeşte 
Un şancru viu ca dup-un autoimpus martiriu mă ustură
de-mi slobod toţi dracii din suflet     scuipând cu venin
în eter
Văd îngerii cum cad.     Nu mai sper
Vomit creaturi  fardate cu negru
cu aripi cu pene şi coarne
Las zeama neştearsă să-mi curgă pe bărbie
Nu mi-e frică. Sunt treaz.   Nu mi-e foame
Îmi ghiorţăie întregul trup. Scuip demoni pe gură 
Nu-mi iese.          E târziu...                      Cianură

Mă străduiesc      şi nimic
Dac-ajunge zilei răutatea ei          n-ajunge timpul
Şi e greu când ai ce spune şi nu ştii cum 
Îți vezi pula înzăuată de război
Îți tremură mâna
Ăia de la opt îşi găuresc pereţii  
deci nu poți citi   come ti piace
Ea îşi ia zborul.           Maşina s-opreşte
E linişte şi pace


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu