miercuri, 7 august 2013

Plastic doll


E uşa deschisă; la fel e și fereastra
Că de nu voi putea ieşi pe uşă voi ieşi pe unde vrei
nu vrei eu tot am să ies ca să iau aer
și-o să-l pun în borcane  

Trage-odată din ţigara aia. Hai încă o dată! 
Trece-ţi părul slinos pe după urechi şi arată-mă
cu degetul. Hai make my day!

Iarăşi tu iarăşi eu; animale cu domiciliu stabil
Stăm şi privim; fiecare cu ce-l doare
Încerc să-mi destup urechea; îmi ţiuie de trei zile
Stau picior peste picior dar în echer ca să nu mă opăresc  
Cu degetul mic apăs uşor până dau de verdeaţă

Începe partida

Tu stai în picioare şi te uiţi l-această arătare
cam nedumerită
aşa cum de-atâtea ori m-ai privit  

Sunt o icoana plimbătoare ce mănâncă şi se cacă
N-am mesaje de mobilizare şi nici lumini aurii-argintii
nu-mi aureolează scăfârlia
Am doar o telecomandă şi-un fotoliu confortabil
Apăs pe buton şi se face lumină  

Acum toate sunt bune

Ce-a fost a fost şi nu va mai fi nici dacă se mărită
mă-ta a treia oară Iubire ascultă-mă pe mine  

Se-aude un scârţâit de clanţă și-o uşă trântită
Iar restul e doar un meci de fotbal pierdut
din dragoste


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu