miercuri, 14 august 2013

Nocturnă


Noapte
Flux de neatins
de idei de sperări de minciuni
ce se-amestecă în durerea beznei

Ca să-mi simt rădăcinile mă întind
și ciupesc coardele de chitară  
Nervi spirituali ai unei proteze dentare
ce s-a obişnuit să muşte

Pereţii ăştia – proptele în calea morţii

Dacă pe Dunăre curg cadavre noi facem poze   

Eram tineri cu plete rebele şi trăgeam din ţigări
după ţigări ce se duceau la fel de repede
ca idealurile noastre de poeţi virgini
dar gureşi de extaz

Mă lungesc în pat. Sorb iarăşi din cană  
Tu nu eşti lângă mine şi mă gândesc
să-ţi scriu că sunt din nou la Sud

Același gând de repudiere

Te doresc dar oare aşa ar fi trebuit să-ncep?

Respir findcă n-am altceva de făcut
Mănânc ca să nu mă dezobişnuiesc. Şi privesc
în gol

Aici nu se taie bilete. Filmele bune se văd
doar online  
Când spun că te voi avea te voi avea
Vino toamnă!  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu