luni, 14 octombrie 2013

Despre un om


sunt zile în care inimile celor ce trec pe lângă mine

îmi bat în buzunarele gecii ale nădragilor

și ale genții de pe umăr cu un bum bum! puternic

stimați cititori ai incontestabilului din ziare

încât încep să alerg spre casă oriunde m-aș afla

oricum ar fi vremea

ocolindu-i pe cei care de-abia își târâie membrele

traversând pe roșu ca hoții de cai

nu încetinesc îmi mențin ritmul:

o inhalare două expirări

temându-mă să nu mă observe  

sărmanii ipocriți ale căror tahicardii lașe îmi aparțin

magnet de corduri ce sunt

cugetând la agreabila locuință în care o să pot să-mi întind

ciolanele       conservă de sardele cadaverice

numai că ale mele se agită. le păstrez într-un cufăr:

de la puștanii de liceu până la inșii trecuți de anii îmbelșugați

pomeniți la psaltire

de fapt o cutie de pantofi   moștenire de la fostul chiriaș

ce nu și-a achitat restanța față de proprietara care-l păsuise

trei luni       de-a slăbit femeia...      să n-o mai recunosc  

după ce i-am arătat cele șase bancnote

dar mai contează? dacă ea s-a simțit bine...   

iau foaia   o lipesc pe icoană

aprind candela și mă rog să mi se-ndeplinească

dorința: „acestea șase să fie câștigătoare!”

în caz contrar rămâne varianta fostului coleg

și trăncăneala boieroaicei



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu