vineri, 18 octombrie 2013

Măseaua de minte


Şi iar acea poziție... S-a cariat prematur
Bomboane mentolate fructe stafidite
şi cozi de păpădie  
Un amalgam de dureri de burtă de cap
şi de ce-o fi ieşit din ele
Paste bolognese cu pătrunjel şi busuioc
în sânge de roşii
strivite la picioarele ţărăncilor
plătite cu ziua
Tu îţi urzeai gândul să slăbeşti
elefănţelul meu blond cu ochi albaştri
De la ţigări ţi se trage
  
Ceasul meu nou pe care te-ai aşezat
din greşeală  
indicând mereu 18:30
ora telenovelei tale preferate
hipopotamul meu săltăreţ cu sânii ca două nuci
de cocos
ce nu-şi pierde nopţile suspinând celulitic:

o lună de caşcaval pané
nori de ciocolată caldă
telurile unui mixer
cu gura căscată
fără pâine ca să nu se-ngraşe  

Cârnăciorul meu cu muştar
că iar te-ai sculat din pat şi te-ai dus
în bucătărie
S-au dus măselele de minte  
Lasă-le-n sărăcia lor!
Pe tine te doare altceva
Hai pune-te-n pat. Respiră
Te rog să nu mă inviţi la astfel
de petreceri nocturne
Și nu nu sunt Zâna Măseluţă


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu