vineri, 8 august 2014

De luni până vineri


te voi iubi. Weekendul am să-l las domnului 
domnilor stăpân peste toate să te iubească şi el
să vă iubiţi cu surle şi trâmbiţe  
să vi se ude izmenele de-atâta rugăciune
și să vă stoarceţi hainele
la slujba de duminică seara  

să cădeţi morţi de oboseală în pragul casei
de închinare și stăruinţă cu limbile de-un metru scoase
ținându-vă de mână precum copiii aceleiaşi mame
dormind şi visând o lume mai bună
să-ţi fie mai mare dragul să te scoli dimineaţa
şi s-o accepţi ca pe propria fiică născută din tine şi el
în veşnicele zile de vară
odihnită fără grabă în liniştea şi pacea unui concediu
ce nu se mai termină

Rebecă cu blăniţă la tulpină eu mă zgârcesc la milă
când vine vorba de adversari într-ale iubirii
aşa c-am să te ridic doar pe tine am să-ţi spăl faţa c-un
pumn de agheasmă şi-am să te iau la mine-n apartament
zona gării bloc de nefamilişti dezinsecţia la zi 
voi aştepta să se facă ora 12 tu să-ţi revii
din isteriile sfârşitului de săptămână să guşti
două-trei felii de pâine cu gem să bem un ceai
să vorbim ca doi oameni sinceri
să auzim trenurile cum sforăie să te pun în cadă
ca să te bălăceşti și apoi dacă-mi dai voie
să te şterg cu prosopul  

Să-mi trag scaunul lângă tine ca să continui povestea
cu şi despre cele întâmplate în lumea reală în care trăim
pentru a ne plăti la timp chiria  
și pentru a ne procura alimentele necesare celor două
temple în care vrea Dumnezeu să locuiască și locuiește
dar abia în primele zile de după salariu  
dar ş-atunci... dacă ni-l aprobă Rebeco

Tu să-ţi revii spre dimineaţă eu să te strâng în braţe
sub pătura de in să găsesc un corp de femeie goală
să-ţi deschizi buzele şi să-mi spui printr-o pânză
de salivă mentolată că domnul poate ce noi nu putem
iar eu să te cred
în cele din urmă


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu