miercuri, 4 februarie 2015

[Te aşezi lângă mine mă deranjezi...]


te așezi lângă mine mă deranjezi ridici plapuma
și-un miros de ouă clocite îți dă de știre
că toată ziua m-am tolănit pe canapea îngurgitând
succesiv trei cărți de poezie contemporană
că afară-i frig și-nnorat și-n lirismul douămiist
poeții își taie unghiile cu lama
iar acum mă necăjesc cu cea de-a patra
și mi-e lehamite ca de-o proctoscopie

ninge într-un pururelnic ritm alb ninge plictisitor
nici fulgii de zăpadă nu ne mai bagă în seamă
frazele ei cu urme mnezice de garsonieră autohtonă
nu pot decât să-mi tulbure nosofobiile invernale
și să adeverească o dată în plus
că disimularea narcisică n-are limite

mă mir că în timp ce citesc
nu tragi de mine cum altădată o făceai

dosul tău e o roată de cașcaval ce se afundă-n saltea
nu știu ce carte joci dar ți-o joci bine
mă ling pe buze și-mi etalez dinții
îmi spui: dă-te-ncolo buchinist lacom ce ești!
suntem bolnavi
și mai zici că-mi vrei binele...

te iau de mână
ea alunecă de jur împrejurul umflăturii mele
amândoi în așteptarea unei erate pe măsură
gen „Variațiuni pe tema LANGA-BALANGA POETICA

până una-alta o viață avem
spui tu
de ce s-o irosim pe nimicuri?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu