marți, 10 februarie 2015

[Când i-am auzit vocea...]


Când i-am auzit vocea pentru întâia oară
mi-am spus: Nu e bine ca omul să fie singur pe lume
Îi trebuie un ajutor potrivit pentru el

Când şi-a pus capul pentru prima dată la mine-n piept
a zis că aude cerul şi pământul cum cântă laolaltă
şi a vrut să m-ajute

Drept care în zilele ce-au urmat am înregistrat
cum am putut: ea vocea ei
eu bătăile inimii mele

Înainte de culcare
cu buza de jos lipită de reportofon
îmi citea cuvintele pe care le scrisese în ziua aceea
pentru ca eu să le ascult a doua zi
cu căştile pe urechi şi cu reportofonul ei la piept
să înregistrez dangătele inimii mele
şi să i le dau să le-asculte în ziua următoare
când avea să scrie din nou cuvinte simple
impresii şi sentinţe despre ce se-ntâmplă cu noi
cum ar vrea să fie şi cum va fi de fapt

În seara respectivă mi le şi citea
şi tot aşa şi tot aşa şi tot... aşa
până-n ziua a şaptea când
privind la toate lucrurile bune pe care le-am făcut
şi mulţumiţi de ceea ce-am putut realiza împreună
ne-am odihnit


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu