duminică, 15 februarie 2015

Mă uit la televizor


n-am făcut-o de multă vreme
de când cu internetul...

o familie problematică... certuri apostrofări
circumstanțe cu tâlc rânjete cu vicleșug
lamentații... suspine... isterii opulente și binențeles
împăcări pe final

oamenii ăștia nu dorm nu-și fac de mâncare
nu stau pe veceu
ei spun că ar avea servicii însă n-am remarcat
să fi lucrat bárem o clipă
n-au rate de plătit la bancă și nici târguieli
de făcut

o dată nu i-am surprins spălându-se pe mâini
deși zilele și nopțile la ei acolo sunt lungi
de cel puțin șase sezoane
nu ca mine unul singur și cu termenul scadent
tot mai aproape

nici nu mănâncă. trăiesc doar cu aer și alcool
în doze insuficiente
ba sughițate într-un intermezzo
de după o săpuneală zdravănă în prefața unei vendete
ba ingerate cu calm într-un respiro
dintre sunetul tocurilor de fier și explozia unui conac
de opt milioane de dolari  

de citit... mai bine mă abțin
nu că i-am văzut lecturând vreo carte
dar și modesta apariție a uneia
în această poveste grotescă cu evenimente rural-urbane
e de neimaginat. în „paradisul” lor ele nu există
eventual etichetele de pe sticlele de vin și paginile
meniurilor 

nici urmă de literatură nici urmă de cuvinte scrise
cu drag
totul e numai vorbă goală

oare așa o fi pe lumea cealaltă?...
n-am decât să aflu în episodul următor


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu