vineri, 6 martie 2015

Jucătorul


aş fi vrut să marchez pentru tine fiecare gol
admiratoarele extaziate să-şi ridice tricourile
şi-apoi sânii cuprinși în mâini
ca pe trofeul campionatului mondial

cei din peluze să-şi răspundă antifonic
trimiţându-şi bezele unii altora 
și să vorbească încet în gradenele ce
treptat-treptat
se vor fi transformat în stalurile de plastic
ale unui teatru de vară

un stadion întreg să mă aclame
suporterii să-mi ceară autografe
ochelariştii cu reportofoane să mă chestioneze
iar eu să ripostez flegmatic

tu să m-alinţi după partidă
în căzi fierbinţi să ne relaxăm
ca doi copii (de mult) vechi prieteni (acum)
trecuţi prin acelaşi incubator

ca-n reclama cu iepurele care îşi bate toba
din zori până-n asfințit. aşa şi cu noi

sună telefonul. n-are decât  

mi-e tot mai greu să-mi mişc picioarele
imposibil să vorbesc cu cei care-au crezut
în mine

dimineaţa vine un băiat
mai târziu o să mă poarte pe străzi

continuă să sune

e luni
pare că întârzie şi astăzi

binecuvântate cele care n-au fost!
blestemate cele care s-au scurs!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu