luni, 7 martie 2016

6. Mioara la birt


Intră-n birt și strigă țal dă-mi două polar
și-un café aztec
că bărbatu-miu-i meltean pui de țăran
și am nevoie de-un bedreag drept sprijin
și de mai multe răfuieli cu paharul
ca să-mi refac ribonucleaza
Țalule țalule greu îți este să dai cu piciorul
într-o țăpușă
trântindu-i cu sete un săculeț cu pițule
pe tejgheaua amprentată cu urme saline
Hai salepgiule vindecă-mi corazónul
și-i cere un deț de turț pentru ea
și o ladă rece din orz malțat digitalmente
pentru trupa de ortaci în bermude
ce-și joacă calul la păcănele
timp în care își rod de sub unghii resturile
delicioase dintr-un suculent rosbif făcut de
una dintre neveste
marcă înregistrată a melteanului
Mai dă-mi și-un vermut zice mioara
că felonia ca felonia corcitura naibii
dar și pentru bulendre să-mi ceară bani
cu-mprumut?...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu