marți, 28 mai 2013

Nebuna de la şase


din diverse întortocheate motive se apucă şi-i înjură
pe toţi popii
satane îmbrăcate-n negru îi face
cu ştoiuri îi loveşte şi-i trimite înapoi în găoaze
câini în sutană îi numește ce aleargă după fuste
bată-vă dumnezo să vă bată!
ridicându-şi vocea într-o reverberaţie circulară
ce-i învolbură privirea

o aud îndeosebi noaptea
când sforăitul camionului de la salubritate
şi febra animăluţelor de la bloc
îmi lasă posibilitatea unei audiţii de mare
rafinament:
’tă-vă dumnezo...! că nu v-ajunge
umflându-şi vena jugulară amorţită de bătrâneţe
fiindc-a depăşit vârsta de aur oricare ar fi aia:
lăsaţi-mă să mor! se aprinde
luaţi-mă cu voi ca să mor! simţind că se forţează
cum l-aţi omorât şi pe copilu’ meu
şi se-ntrerupe   

bată-vă dumnezo să vă bată e laitmotivul
doar ploaia ce curge pe faţade mai lipseşte  
și-i trimite să sugă...
doamne fereşte să audă copiii!
deşi o cunosc ei bine

nebuna i se spune. umblă goală pe sub capot
scuipă și-njură  
curvă ce te-mbraci ca popii! jignind-o pe ştiristă    

o aud. doarme în camera geamănă
uneori îi place să dea muzica la maximum
şi-ncepe în trilu-i patologic s-o îngâne
pe rihanna

spitalul te mănâncă! îi strig
ea cântă asemenea unei fetițe  
trecându-şi voalul pe după gât
cu partenerul la braț:
tă-vă dumnezo... şi-o pivotare
să vă bată... a doua pivotare
până ce ameţeşte şi pică-n delir
suduind cu gura-ncleștată

aspiră des spală în fiecare zi şi drăcuieşte
fără număr 

e nebună

o singură dată mi s-a părut lucidă
astăzi când a telefonat la biserică
alooo parohia șega? cu părintele aş dori
nu este? nu...
dar i-auziţi! am câştigat la loto  
da de curând şi vreau să-i dau niște bani
primiţi?
nu primiţi!? no bine...
eu voiam să-i donez un miliard

și doar atunci am simţit 
cum se bucură


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu