joi, 13 iunie 2013

Despicându-mă-n scaieți de-alcool


Florile-nfloresc... râd de noi
De două luni nu te-am mai văzut şi mi se resimte
sufletul

Privesc la ele şi mă minunez
Dogma noastră cea de toate zilele e bătută-n cuie
Mă întreb dacă te-ai trezit  
și-mi răspund singur la-ntrebare  

Să nu ne pară rău aud spunându-mi-se  
Poți să vomiți dacă vrei
Eu cu prohabul pe jumătate tras tu stânjenită
că greşiseşi uşa

Încearcă să depăşeşti momentul
Ai să rămâi cu vrutul. Eu fac gargară  
Cred că m-aş potrivi cu o surdomută

Ciudate sentimente mă pătrund
despicându-mă-n scaieţi de-alcool... 
Apa de pe frunze curăţă negii tăi pubieni

Şi știu c-ar fi trebuit să fim generoși
Acum doar dopul sticlei se mai aude  
Slava de zi cu zi...  
Popa are ce are cu mine  

Uneori gândim alteori mâncăm  
Iisus Hristos e pistol cu capse...
Cine să-nţeleagă taina asta?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu