miercuri, 28 august 2013

Fracturi-m-aș și n-am splint


Văzut
ce contează
ca pe-un cal surd
ce mai şi şchiopătează 

Ai tăi colegi
un pachet de kent
ştiai de mine
şi m-ai respins impertinent

Cu rubedenii
și-ale tale
un vechi pian
doar în chilot şi-n sandale

                                                  salon ticsit
                                            ei – haimanale

Am dat târcoale
ne încăpea
............................................
ceva tot nu rima iubita mea

Era lumină-n ultima-ncăpere
cocheta făbricuţă a ceștilor târzii
ca-n filme... ușa scării
să vii

O umbră se plimba pe geam
o alta se lipi de ea cu tâlc
balauri şi dihănii  
să le-arunc

Dar am luat decizia ţeleaptă
să plec şi să nu mă mai întorc
scuipând  
acelui bloc

                                       că poate va cădea
                                                  nițel noroc


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu