duminică, 17 noiembrie 2013

Câteva mângâieri



una...       două...      mă ademenești cu ele
în suflet e armonie. ea îmi gâdilă urechile
natura nu mai hibernează
a potolit sbilțul iernii (dar încă-s pregătit)
și intenționează să-mi atingă pielea   pe față
umeri   gât   cum numai tu puteai

timpul face temenele veșniciei   iar eu tot ăla...
tot ăla...  
dau sfaturi prețioase inimii și minții:
ce să-și dorească...   la ce să se-aștepte...

o sală de forță în care mă antrenez pentru următoarea
înfrângere
detonarea nădejdii     prăbușirea oricărui sprijin

3 kile de cred ajută-mi necredinței mele
în dreapta
3 kile de cred ajută-mi necredinței mele
în stânga puse pe bara inoxidabilă a firii
azi facem piept   serii de câte 6

hai inimă hai!   hai că poți!
hernia nu intră-n discuțiile noastre despre dragostea
mea și colaboratorii ei   episodul 9406   sezonul doi
aceeași mămăligă cu brânză ca și-n anul ce-a trecut
și s-a împietrit
crăpându-l cu târnăcopul aducerilor-aminte  

cine și-ar fi închipuit? eu unul nu
nici gând   nici casă   nici bani destui pentru revistele
literare din care rup file   le rulez   și le-aprind 
ca să-mi fumez contemporanii

mângâieri pentr-un biet poet de apartament
fost vânător de pisici rasate cu geluri antibacteriene
în poșete   pudre și pudruțe   gene false
și grimase în retrovizoare   
înainte și după ce mă făceau să le-anunț cu onor  
că pușca s-a golit

falangele tale pieptănându-mi părul
eu vexat
tu pierdută într-un șir de palavre fără rimă
joncțiuni ale veacului ce-o să vină

o palmă ascunde un dos de palmă dar un CV
nu acoperă cinci ani de fabrică
costume negre cu cravată pică din cer
telefonul zbârnâie. ăsta își vrea chiria
există o logică în toate  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu