luni, 17 martie 2014

P. R.


                                          ...la poştă
un pseudonim
alt nume   domiciliul
înmânez  
e recomandată?
   care-i diferenţa?
ceva cu recipisă   returnare   &  cost
adițional
   atunci să fie simplă
      e o zi frumoasă   
   îţi dau banii   tu iei plicul  

primeşte şi mă-ntreabă dacă am mai
trimis  
da   când am fost mic   una lui moş crăciun
   iar apoi s-a inventat internetul
   de ce?
finc-ai scris mai întâi adresa
pormă destinatarul
   ca să-i fie mai ușor   p o ş t a ş u l u i
   e-o problemă?
uite ronii!    m-a privit...
n-a avut să-mi dea rest  

am ieşit   i-am schimbat   am revenit  
mi-a spus că a subliniat numele  
era sigură că celălalt o. p. e din acelaşi
aluat
şi n-o să vadă pădurea din cauza
copacilor
am plecat.   nu face nimic

în cel târziu trei zile o s-ajungă la tine
   du-te să vezi!
dacă nu-i dau de capăt zi-le să verifice
cu doi centimetri mai jos.    e subliniat
   însă   l e n t         să nu-şi rupă gâtul  
& să nu uiţi să mă suni!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu