miercuri, 19 martie 2014

Prin vecini în balcoane


pe sârme întinse dintr-un capăt în altul se leagănă
bulendre parfumate. le-au scos de dimineaţă
e soare. aveau de ce

bluze pantaloni prosoape și lenjerii  
stau agățate-n cârlige
blocul şi oferta. etajul şi calitatea

o salopetă cauciucată se clatină
ca o pieliţă peste balustradă
tricoul roşu s-a încolăcit şi pare a fi un cap
congestionat lipsit de gât
sunt ale lui. el e la serviciu

se deschide geamul de la bucătărie
nevastă-sa se apleacă şi flutură faţa de masă
cad firmituri pufoase... ninsoarea mieilor...
ei să mănânce

sânii albi orfani de sutien se-nclină cu familiaritate
printr-un maieu de-aceeaşi culoare
proaspătă şi devreme acasă

o întreb dacă-mi împrumută aspiratorul
al meu s-a defectat blah blah blah

cobor pe scări. am uitat să-i iau ceva de mărţişor
dar mă mulțumesc cu gândul că bărbatul ei
îmi e dator cu cinci bețe


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu