duminică, 7 august 2016

3 Sfârșitul este aproape (continuare)


banii se duc repede iar când ai nevoie de-o minune...

se ivește una la orizont

își ridică șapca de pe frunte și își mișcă genele rimelate

 

prin difuzorul LG-ului cu clapetă un amic mă pistonează

să particip mâine contra cost la plantat de butuci de viță de vie

soiuri peninsulare

(și ce nu săvârșește omul pentru gloria vinului?)

 

următoarea zi se transformă-n poimâine

iar poimâine în mai mult decât mi-aș fi dorit de la viață

am 150 de lei în buzunar

și nu mă gândesc prea tare la ce gust or fi având hamburgerii

de pe unirii

 

aurel vrea să plece în italia. zice că acolo iubirea-i la liber

că-s o grămadă de biciclete bărbați supli și cucoane cu păr

pe bulane

că spaghete mai delicioase ca la ei n-ai să mănânci

în altă parte

 

cu toții vor pleca mai devreme sau mai târziu

 

iar n-am să știu încotro s-o apuc

oricum nu-mi puneam mari speranțe în el

deși dă bine să scrii că tragi nădejde în ceea ce...

și întrucât e necesar să-mi schimb buletinul sau cartea

de identitate cum s-o fi numind

cu atât mai mult

 

se va rezolva – îmi șoptește la ureche sfântul pantelimon

de muncă nu scapă nimeni

 

mă supără orice sunet. până și vocea mea mă sâcâie

au apărut căderile de tensiune regretele... abulie pesemne

o statuie-n plus în părculeț

 

un guguștiuc pe capul elenei ghiba birta

stă așezat cu pieptul pe creștet

nimănui nu pare să-i pese

nu văd de ce aș fi o excepție.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu