duminică, 21 august 2016

6 Sfârșitul este aproape (continuare)


proaspăt mutat la casă nouă

niște amici îmi fac o vizită ordinară

câteva sticle cu pepsi cești de cafea și un meci la teveu

suricate curioase de proprietățile nutritive ale croampelor

de pe aragazul tras în folie de aluminiu

 

vrând-nevrând ajungem să discutăm despre „gospodine”

 

oaspeții – majoritatea FRAȚI ÎN DOMNUL – mă irită cu

nu ești pe calea cea bună

te gândești numai la sex când vine vorba de relații

asta după ce-am făcut o aluzie ce-și avea cântecul ei

fredonat și de tovarășii de dialog

la una dintre fetele ce urmau să ni se alăture

 

firoscoși cineaști dați naibii și preștiința lor

cam prea divină

 

simțindu-mă restant le spun că și lor tot acolo le stă

și le-a stat capul înainte și după ce-au hotărât

să se unească într-un-singur-trup  

că nu degeaba acum fac slalom printre sugari și preșcolari

când trec dintr-o odaie într-alta

și își mușcă degetele așteptându-și rândul la toaletă

 

dar pentru că mi-s simpatici iar eu un băiat fin

consider că-i mai adecvat să le istorisesc o peripeție

menită să le-ntărească convingerile ușor de excitat

 

și le-o zic pe aia cu florica

mai mare decât mine cu zece ani. nou-venită în arad

și cât de greu am dat de ea și cum m-am lăsat inițiat în

frământările oltenești ale posteriorului ei cu anevoie

de analizat

până ce prin buretele gros al saltelei după un vai!

și-un alt vai!

cu gleznele încătușate la spate a reușit să strecoare

un salvator pune ulei dacă ai

 

ceea ce am și făcut și fac în clipa de față

când în văzul tuturor îmi miruiesc cartofii

cu două măsuri din același untdelemn

de la bunica

 

apare sora zglobie după care îmi curg ochii

precum pe marginile tigăii cu teflon oloiul

la timp ca să-mi audă ultimele cuvinte și să roșească

 

un procedeu des întâlnit în cinematografia timpurie

ar fi precizat CTP-ul

 

poate că sfârșitul nu-i chiar atât de aproape

pe cât credeam c-o să fie.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu