vineri, 23 septembrie 2016

13 Sfârșitul este aproape (continuare)


mi s-a zis să nu mai scriu că sunt obosit și că mintea

mă pilotează prea des purtată de brizele pacificului

spre faza cu idealul nostru și traiul altora

banal pentru hipsteri: o casă de vară în direcția mării

și-un cățel ce așteaptă cuminte la ușă

pentru mine siguranța unei încăperi în care să mă

deconectez

m-am făcut că nu-i aud

 

„librărese cautăm librar”

mi le și imaginam cum scrutează trecătorii cu lupa în mână

 

cu câteva luni în urmă le expediasem un CV cu chenar

bej

avea o poză în care părul meu lung contrasta cu zâmbetul

tembel afișat la vederea aparatului digital

 

am decupat-o dintr-o fotografie de grup

fuseserăm la colindat sau ceva similar și eram veseli

o faptă benevolă. cineva ne făcuse rost de benzină...

în fine. ceva legat de pacea și solidaritatea antropoidelor

și tot rahatul duios pe care nu-l pricepem

dar nici nu-l uităm

 

ca duduile când au decis să nu mă sune

și evident sunt iarăși trist

 

văd cum se distrează și dau cep unui butoi de cabernet

poate au dreptate

 

fie că vinzi cărți și creioane fie că vinzi pantofi de damă

tot vânzător se cheamă că ești

 

iar dac-ai pregătit monetarul și nu e nimeni în magazin

tacă-ți fleanca și stinge lumina!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu