sâmbătă, 18 februarie 2017

Poemul de dimineață


era o fată foarte frumoasă
mult prea frumoasă pentru meseria
pe care o practica
regulându-se cu diverși bărbați
unul după altul, duș după duș
fiindcă unii transpiră și miros urât
nu doar ea, ci și o altă fată la fel de ochioasă
filmate, puse pe internet
și pagina web unde a descoperit-o dinu
prietenul meu de-o viață, ce m-a chemat în oraș
ca pe urmă să uite de noi doi și să se ducă cu ea:
carul mic, carul mare & alte fantezii
se pare că știa, și tocmai de aceea i-a dat întâlnire
și s-au întâlnit, ea și el – amândoi un zâmbet
au rămas, eu am plecat
vrând să intru la metrou dau peste unul cu vestă
zice că pe-aici nu se trece!, adică se lucrează
nu e chip să discuți cu el, n-ai cu cine
mă-ndrumă spre o altă gură de metrou
o alee unde îl găsesc pe ghiță
și-a luat tabletă, îmi cere celularul ca să...
multe poze cu el și noua sa constelație
refuz să i-l înmânez, nu văd de ce-aș face asta
și, din nou, alarma de la telefonul
colegului de cameră: gata cu somnul!
dinu e căsătorit, în arad nu sunt metrouri
iar ghiță, de felul lui, trăiește din datorii.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu