luni, 2 octombrie 2017

la bella italia. fragment (2)



o altă zi în care am dus câinii la apă
mi-am găsit de lucru dar nu m-acceptă dacă nu le arăt
dovada unui domiciliu în italia
primăria nu-mi poate elibera una dacă nu-i prezint
dovada unui loc de muncă

văd cum cineva mă tot poartă de la anna la caiafa
deși nu face vorbire despre legea angajării în UE
le trimit un e-mail celor de la consulatul general
al româniei la trieste. primesc următorul răspuns:
din nefericire situatia expusa depaseste competentele
consulare. sectia consulara nu poate contesta maniera
de stabilire a conditiilor de acordare...
va multumim ca ati contactat...”

cum nu-mi place să fiu luat de prost le mai trimit unul
conform solicitarii dumneavoastra...
va rugam sa va adresati autoritatilor italiene competente” 

dar așa-i când mintea-ți spune una iar burta-ți spune alta
astfel ajungi să te judece pilat

trezită de-njurături cățelușa pare că-mi dă dreptate
și-și mișcă iară coada ca un ștergător de parbriz

nu există lucruri bune ci obstacole peste care treci mai greu
sau mai ușor
nici nu știi ce și cum e mai bine...

e ca tipul ăla de pe ecran ce-ți zice să nu vorbești
cu nimeni despre oferta lui să pui mâna pe telefon
și să-l suni ACUM
doar c-o zice la ora aceea din zi și din noapte
când toată lumea stă cu televizoarele deschise


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu