miercuri, 30 mai 2018

(4) Jurnal de Recepție. Fetițele

Nu-mi plac oamenii care gesticulează când vorbesc. Parcă ar fi surdomuți sau ceva de genu. Dac-ar fi ungur și ar încerca să converseze în limba lui Creangă, aș pricepe. Dar ăsta-i românaș get-beget, bănățean de-al nostru, parașutat la ultima strigare, odată cu cehii de la Sisteme & Panouri Solare și cu cei doi italieni, viitori studenți la Medicină – Universitatea Goldiș, evident.
─ Hai că dau și eu de-o bere. Sun-o pe gagică! După ce termină cu ragazzo, vine la mine. O juma de oră... patru’ș’cinci de minute, că nici eu nu mi-s la prima tinerețe. Da pe la unșpe, că beau un șpriț cu băieții.
Și ce le mai arde unora de distracție după ce și-au încasat diurna... plus că era inspector tehnic în agricultură, iar pentru alde ăștia nu există tratament... învățați toată viața cu strugurii-n teasc și cucuruzul în lapte... unde mai pui șpăgile, chiolhanurile, sacoșele cu brânză de casă și ouă de țară, depuse pe ceafă, pe gât și în jurul curelei ascunse sub ditamai burdihanul ce deborda în așa hal, că n-ar fi fost în stare să-și lege șireturile dacă trebuia să se-aplece. Fără-ndoială că avea portofelul ticsit cu bancnote de-o sută, și că-l ținea în buzunarul din față, ca să pară c-o are mai groasă. Dar cine putea să-l vadă.
─ Îți ajung treizeci? punându-mi banii pe tejghea. Dacă ma e nevoie, vorbim după, rotindu-și mâna din încheietură, suficient cât să dea peste vaza cu crizanteme și să verse apa pe fișele de cazare.
─ Domnule Bâcleșanu, o știți pe aia cu „Mai joacă și table!”?
─ Habar n-am.
─ Cică sătul să-l tot școlească pe Bulă în ale femeilor, tac-su a decis să-l ia cu el la bagaboante. Doar că nu putea să-i zică „Uite, eu și cu tine o să mergem la curve”, ci-i zicea că se duc „să joace șah”. Azi așa, mâine așa, panaramele piperate, babacul fu obligat să stea pe tușă până la salar. Numai că pe ăla micuîl chinuiau sandalele: „Tati! Tati! Când merem la un meci de șah?” Toată ziua, bună ziua, de se enervă tac-su și...
─ Viorele, ești gata? mă-ntrerupse tipul de la 109.
─ Atunci... rămâne așa – de parcă aș fi bătut laba cu el.
Rămâne pe dracu, în gândul meu, macaronarii s-au arătat mai darnici, unica lor rugăminte a fost „Să nu fie țigănci”, nimic mai mult, și aici eu mi-s jupânul, telefonu-i la mine, formez numărul, stabilim tariful, sosește taxiul, una dintre ele e slabă ca parul, nici cur, nici țâțe, și se împiedică de covorul din antreu... Cealaltă, treacă-meargă, dar nici pe ea n-o dă frumusețea afară din casă. Ș-al naibii că amândouă-s tuciurii, iar când zâmbesc se vede că n-au toți dinții-n gură.
„Ciao!”„Ciao!” Le însoțesc până-n dreptul ușii lui Alfredo. Cioc! Cioc! Cioc! Deschide și – exact cum plănuirăm după ce-mi dăduse euroii – optează pentru cea uscată. Urcăm spre camera lui Silvio, scenariul se repetă. Nici el nu pare dezamăgit.
Înainte să intre și să-i observ bikineii ridicați mai sus de blugi, îmi zice că dacă-l frige repede pe broscar, o să-l viziteze și pe dom inginer.
─ „Să mai joace și table!” îi răspund. Oricum dormea, îl auzisem cum sforăie încă de pe scări. Iar, la urma urmei, pot să fac pe niznaiul... acestea sunt regulile jocului...
Interesant e când îi înscenezi o partidă pe cinste. La cât de mangă e, a doua zi nu-și mai amintește nimic. Și – hooop! – l-ai făcut pă fraier. Nu tu taxe, impozite, dobânzi, comisioane. Bagă-ți pula-n el, buget de stat! Toți fură. C-o pizdă-n plus sau în minus nu sărăcește nimeni. Tre’ să știi să-l momești: permite-i să te muște, zgârie-l pe fese, frământă-i boașele, linge-l în urechi, descheie-te la cămașă, fă-l să ejaculeze... Iar dacă nu funcționează, bagă placa cu „S-a spart prezervativul, n-am bani de avort...”, izbucnești în plâns, îți smulgi părul, îți dai palme...
─ Ș-amu ce-o să se-ntâmple? lipindu-și mâna de frunte, abia trezit din somn, dar nu din beție. 
─ Mă plătești... și dispar.


(Foto © flickr.com, jara091)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu