marți, 25 februarie 2020

TIMES NEW ROMAN gen (1)


Un bănățean a sustras dintr-un magazin Kaufland dozatorul cu dezinfectant amplasat special la intrarea în incintă. Ca urmare a amenințării unei tot mai apropiate epidemii de coronavirus, conducerea lanțului german de hipermarketuri a dispus instalarea câtorva dispensere ce conțin o soluție antibacteriană chiar în spatele ușilor de acces.
După ce-a rupt carcasa de protecție, bărbatul, probabil indus în eroare de-o angajată de pe raionul de legume-fructe, a înșfăcat rezervorul cu pricina și a fugit spre mașina sa.
„Io am înțeles că-s pe gratis, așa am priceput de la doamna ceea-n roșu, și văzând că mai sunt la raft trei bucăți, mi-am luat și io un bidonaș, că să nu zică ceilalți că mi-s zgârcit”, a mărturisit cetățeanul în vârstă de 65 de ani.
De vină pentru săvârșirea infracțiunii de furt a fost și agentul de pază, care, neștiind nici cu ce sunt umplute recipientele respective, nici la ce folosesc, nu l-a băgat în seamă pe sexagenarul iute de mână. Potrivit ultimelor date primite de la jurnalistul nostru de teren, Ciupuligă Mârțoi, bătrânelul refuză să înapoieze dozatorul sub pretextul că unde-i lege nu-i tocmeală: „Apăi când io am întrebat «Cât face?», mi s-a răspuns că «Nu face nimic». Și la mine vorba-i vorbă. Atât o zis, atât plătesc!”
În acest momentul un echipaj de poliție sosit prompt la fața locului e pe punctul de a sancționa contravențional șefia hipermarketului pe motiv că n-a anunțat din timp că firma deținea deja un medicament împotriva temutului virus chinezesc. „În urma apelului telefonic anonim recepționat de colegii din cadrul secției Urgențe, am decis să aplicăm măsurile de ordin disciplinar ce se impun conform codului penal în vigoare și, în consecință, vom amenda magazinul Kaufland cu suma simbolică de 5000 de lei”, a declarat pentru cotidianul nostru purtătorul de cuvânt al IPJ Timiș, Ancuța Muscărău (posibil Mușcărău).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu